Post by helptatilabteld on Mar 11, 2022 19:20:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Вивчайте арабську мову ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Вивчайте арабську мову IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ чіти збільшують золото ▞▞▞
▞▞▞ Вивчайте арабську мову 2022 version ▞▞▞
Редагувати: Дуже дякую за пояснення. -------- Забагато анімації. Не безкоштовно.Не рекомендовано. Memrise і Duolingo найкращі.
Це найкращий додаток
Ця програма дуже корисна
Так гарно і дуже красиво ❤️
Найкращий додаток
Assalamualaikum... ця програма була надзвичайно корисною для мене, я студент у Медіні, і вона дійсно дуже допомогла, але нова версія ні, поверніть її на стару версію, брате!!!!!
Я тільки почав ним користуватися і мені це просто подобається! Це дійсно безкоштовна альтернатива. Внесок, який ви просите, є справедливим, і я із задоволенням заплачу і попрошу зробити це тим, з ким ділюся програмою. Будь ласка, не придумуйте згодом якусь докучливу схему оплати, яка зруйнує все це. Покращуйте його, включайте такі речі, як диктант, розуміння тексту тощо для просунутих рівнів. Чудова робота !
Ця програма ідеальна! Ви можете вибрати арабський шрифт або переключитися на транслітерацію англійською мовою. Перші 1000 слів безкоштовні. За решту можете заплатити. Я все ще на безкоштовній версії, яка все ще чудова! Мені подобається, що ви можете вибрати, який тип навчання робити. Програма запам’ятовує ваш прогрес. Це дуже просто у використанні! Ви можете вибрати дитячий режим, щоб видалити чутливі слова в налаштуваннях.
مَبروك!
Подобаються різні вправи з однієї предметної області. Допомагає розвивати словниковий запас, усувати та писати!
ДИВОВИЖНИЙ
Хотілося б придбати підписку, але це так погано, якщо ця програма не дасть сеанс алфавіту безкоштовно
4/5 за невідповідні фотографії.
Бідний я. Люди сміються з мене.
Це гарна програма
Забагато зображень та анімації
Арабська мова - Вікіпедія
гарна програма для вивчення арабської мови
バブルシューター ミニゲーム cbf
Найкращий додаток.
Справді цікаво
Дає можливість навчитися писати!